[pso] Impartire ore laborator SO2

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Mar 7 16:25:51 EET 2010

On Sun, 2010-03-07 at 00:07 -0800, Grosu Codrut wrote:
> Intr-adevar acum sunt 14 persoane pe wiki miercurea de la 10 la 12. Sa
> inteleg atunci ca nu pot ramane miercurea?

Salutare!

Ne-am uitat peste actuala impartire a orelor de laborator[1] si, tinand
cont de numarul de studenti si disponibilitatea calculatoarelor din sala
EG207, am decis incrementarea limitei de studenti de un laborator la 14
studenti.

In acest moment, doar doua semigrupe vor suferi modificari:
* miercuri, 12-14, daca cei de la grupa 343C3 raman stabilizati, cineva
dintre BUHAIU Andrei, MACALET Catalina sau ZAHARESCU Mihai va trebui sa
aleaga alta semigrupa
* joi, 16-18, BARBU Ciprian trebuie sa aleaga alta semigrupa

Luni, 8 martie 2010, ora 22:00, se va dezactiva editarea paginii de
impartire. Va rugam sa "operati" schimbarile de rigoare pana atunci**.

Echipa SO2

** In cazul in care unele semigrupe au mai mult de 14 studenti, vom muta
arbitrar studenti in cadrul unor semigrupe disponibile.