[pso] Reply la prb cu ins solutie.ko

Andrei Voinescu voinescu.andrei at gmail.com
Sun Apr 25 18:06:02 EEST 2010

2010/4/25 Cristina Ilie <crysgirlro at yahoo.com>:
> Ok, deci am comentat tot pana la testele de Writing at speed 2400 si pica la
> inserara solutie.ko...nu vrea sa il inregistreze cu majhor 43...
> test 0002: insmod solutie.ko major=42Killed
> .......................failed
>
> De fapt da un oops: EIP: [<c01d6e86>] cdev_del+0x6/0x20 SS:ESP
> 0068:cf2c9f30; nu pricep de ce la cdev_del atat timp cat el "moare" dupa ce
> doar insereaza modulul meu... nu vad cand ar apela exit.
Nu apelează exit, ci eliberează resursele în ordinea inversă
acaparării lor în cazul apariției unei erori. În particular, se
verifică codul de eroare de la request_irq.
Într-adevăr o problemă în codul soluției este că presupune că un major
este liber atâta vreme cât request_region returnează ok. Deci dacă tu
ai dat request_region pe un major, apoi ai dat cdev_add pe alt major,
o să-l încurci rău.
The root of the problem este totuși request_irq. Verifică să fi luat
irq-ul bun (vezi că sunt "pe dos" oarecum - 4 pentru COM1 și 3 pentru
COM2)

Andrei