[pso] Reply la prb cu ins solutie.ko

Cristina Ilie crysgirlro at yahoo.com
Sun Apr 25 15:22:28 EEST 2010

Ok, deci am comentat tot pana la testele de Writing at speed 2400 si pica la inserara solutie.ko...nu vrea sa il inregistreze cu majhor 43...
test 0002: insmod solutie.ko major=42Killed

De fapt da un oops: EIP: [<c01d6e86>] cdev_del+0x6/0x20 SS:ESP 0068:cf2c9f30; nu pricep de ce la cdev_del atat timp cat el "moare" dupa ce doar insereaza modulul meu... nu vad cand ar apela exit.

p.s. nu stiu sa dau reply de pe lista - nu am gasit nici o optiune iar in mail nu imi vin decat rezumate ale subiectelor ca asa am configurat initial si iarasi nu am gasit unde sa modific asta - m-am plimbat din link in link si nimic... listele nu-s favoritele mele....