[pso] [Tema2][Linux] kfifo

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Thu Apr 15 21:30:32 EEST 2010

2010/4/15 Macicas Teodor <teodor.macicas at cti.pub.ro>:
> Da, ai dreptate. Am o alta problema acum. Nu reusesc sa rulez modulul.
>
> Am kfifo.c si uart.c. In Kbuild am asta :
> obj-m = uart16550.o
> uart16550-y = uart.o kfifo.o
>
> Daca dau insmod uart16550.ko [params] primesc :
> insmod: error inserting 'uart16550.ko': -1 Invalid module format

Asta se intampla de obicei cand ai compilat modulul cu alta versiune
de kernel. O cauza posibila ar fi ca ai compilat modulul pe masina
locala si vrei sa-l incarci pe masina virtuala.

Incearca un `make clean' (presupunand ca ai acest target, definit ca
in makefile-ul din laboratoare) si apoi compileaza din nou de pe
masina virtuala. Ar trebui sa mearga. Oricum, sigur nu e de la Kbuild,
acela e modul corect de compilare a mai multe fisiere intr-un modul.

Octavian