[pso] [Tema2][Linux] kfifo

Macicas Teodor teodor.macicas at cti.pub.ro
Thu Apr 15 21:23:16 EEST 2010

Da, ai dreptate. Am o alta problema acum. Nu reusesc sa rulez modulul.

Am kfifo.c si uart.c. In Kbuild am asta :
obj-m = uart16550.o
uart16550-y = uart.o kfifo.o

Daca dau insmod uart16550.ko [params] primesc :
insmod: error inserting 'uart16550.ko': -1 Invalid module format

M-am uitat pe laboratorul 2 unde este dat ca exemplu un modul cu 2
fisiere. Pare sa fie la fel ca acolo, probabil imi scapa mie ceva.

Multumesc.
Teodor