[pso] [tema2lin]pierdere intreruperi

Marius Viorel Grigoras grigorasmariusviorel at gmail.com
Tue Apr 13 15:11:58 EEST 2010

Salutare,

Am rulat tema de mai multe ori si de fiecare data mi se blocheaza la
read-urile cu viteze mari (UART16550_BAUD_115200), mai exact nu a trecut
niciodata de primul read pentru viteza 115200.
Am comentat aceste read-uri (din ultimile teste), am rulat tema de mai multe
ori, si nu se blocheaza niciodata.
Pur si simplu, nu-mi vin intreruperi pentru read, tema se blocheaza in
read(), la apelul de wait, deci nu  se face wake_up din handler. Uneori,
apuca sa faca 1-2 loop-uri, din cele 20 pentru viteza 115200.
Precizez ca am activat FIFO (outb(0xc7, data->base+FCR), si scriu in
bufferul de read din handler atat timp cat hard-ul are sa-mi trimita date si
mai am loc in buffer.
Nu inteleg de ce nu se comporta la fel si pentru write.

Multumesc,
Grigoras Marius - Viorel 343C3.