[pso] [so2][tema2][linux] mknod, eroare

Mihai Carnu mihaicarnu at yahoo.com
Mon Apr 12 22:15:10 EEST 2010

Hello,

Am o problema:  la a doua baterie de teste, 'Writing at base speed (2400)', imi pica consecvent aici:
test 0008: open /dev/uart1..................................failed
(test.c, linia 188)

Am atasat un log cu situatia. Eu am rulat doar al doilea set de teste, problema nu are legatura cu ce se ruleaza inainte.

Din ce cauze se poate intampla asta?
Am mai facut cercetari, dar sunt in pana de idei.

Am mai avut parte de desincronizari intre ce modific prin intermediul WinSCP si ce e in masina virtuala... Dar la ultimele rulari am facut build pe totul de la 0, si am avut si printk-uri de control sa stiu ce versiune rulez.

--
Mihai