[pso] [Tema2][Linux] /proc/interrupts

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Apr 10 16:39:02 EEST 2010

On Sat, 2010-04-10 at 05:57 -0700, Andrei Trandafir wrote:
> Ok..."Registre"...mea culpa :)
>
> Eu am gandit ordinea curenta pe urmatoarea idee: daca as initializa
> intai device-ul si intreruperile ultimele, ar exista riscul executarii
> unei comenzi de open / read / write etc. (o preemptare) inainte ca
> handler-ul meu de interupere sa fie si el instalat. Pe cand asa, nu ma
> deranjeaza daca se genereaza vreo intrerupere la inceput, insa stiu
> sigur ca atunci cand cineva face read / write, handler-ul este
> disponibil si functioneaza.

De acord. Din acest motiv operatia cdev_add ar trebui executata la
sfarsit. In mod obisnuit, insa, vei apela request_irq dupa
request_region si dupa register_chrdev_region? Daca apelezi spre sfarsit
cdev_add (dupa request_irq si dupa initializarea registrelor) se
intampla problema mentionata de tine?