[pso] [Tema2][Linux] /proc/interrupts

Andrei Trandafir andreitra1987 at yahoo.com
Sat Apr 10 15:57:53 EEST 2010

Ok..."Registre"...mea culpa :)

Eu am gandit ordinea curenta pe urmatoarea idee: daca as initializa intai device-ul si intreruperile ultimele, ar exista riscul executarii unei comenzi de open / read / write etc. (o preemptare) inainte ca handler-ul meu de interupere sa fie si el instalat. Pe cand asa, nu ma deranjeaza daca se genereaza vreo intrerupere la inceput, insa stiu sigur ca atunci cand cineva face read / write, handler-ul este disponibil si functioneaza.