[pso] [Tema2][Linux] Masina virtuala de testare

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Apr 10 12:13:51 EEST 2010

On Sat, 2010-04-10 at 01:45 -0700, Bogdan Nitu wrote:
> Sa nu razi de mine, dar m-ai bagat in ceata, eu il scriu in gedit si
> apoi dau copy/paste in pagina care imi apare de la mail.yahoo.com (nu
> am instalat si nu folosesc un client pe masina).

Nu ma refeream la modul in care compui mesajul. Ma refeream la
configurarea Yahoo! Mail. Pentru a transmite mesaje text: Options ->
Mail Options -> General -> Compose messages as plain text. Se poate de
asemenea, selecta, pentru fiecare mesaj "Plain Text" in loc de "Rich
Text" (coltul dreapta sus).

In GMail, acest lucru se realizeaza prin selectarea modului "Plain text"
in loc de "Rich Text Formatting" la compunerea unui mesa.