[pso] [Tema2][Linux] Masina virtuala de testare

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Sat Apr 10 11:45:43 EEST 2010

Multumesc mult de tot Razvan!

 " Tu nu trebuie sa  citesti 14 octeti (dimensiunea FIFO-ului) ci cat timp
iti spune LSR asta (bitul Received Data Ready - bitul 0 este activat). "

In urma unei intreruperi RDAI citeam decat un octet

    ch = inb(data->base);
    printk(LOG_LEVEL "R %x ::: %c (%x)\n",ch,ch);

si trebuia sa citesc in schimb cat pot de mult:

while (inb(data->base+LSR) & 0x01)  {
    ch = inb(data->base);
    printk(LOG_LEVEL "    R ::: %c (%x)\n",ch,ch);
}

Problema a fost de la bun inceput, eu am crezut ca trebuie facute cat
mai putine operatii posibile intr-un handler (citisem postari din anii
trecuti, si 2005 - unul a fost chiar al tau - in care scria ca trebuie
sa tratezi cat mai repede intreruperea, ca sa nu le pierzi - ati avut
probleme de genul asta).
Ca urmare eu intr-un handler ma straduiam sa scriu cate un octet si la
citire la fel. La scriere facusem cum ai zis (desi mi se parea o prostie)
dar la citire, nu (citeam doar cate un byte).

Am stat pe faza asta vreo 3 zile, sper sa nu mai faca aceeasi greseala si
altii:

    handler trebuie sa fie cat mai scurt:

    DAR !!!!!!!!! while-ul trebuie neaparat sa apara

    - la transmisie cat bit 5 din LSR setat si mai sunt date in buf
    - la receptie cat bit 0 din LSR setat si mai ai loc in buffer.

  Multumesc inca odata!

" Trimite, te rog, mesaje plain text. Unii clienti de e-mail, precum
 al meu, au un sistem dubios de rendering pentru mesaje HTML/Rich Text
Format.  "

Trimit mesaje plain text. Nu trimet mesaje HTML/Rich Text Format.
Sa nu razi de mine, dar m-ai bagat in ceata, eu il scriu in gedit si apoi
dau copy/paste in pagina care imi apare de la mail.yahoo.com (nu am instalat
si nu folosesc un client pe masina).  As fi dorit mult ca mesajul acela pe
care l-am trimis joi la 19:40 tu sa-l fi primit (problema mea era de atunci
rezolvata).

Bogdan.