[pso] [Tema2][Linux]Problema enunt si implementare

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Thu Apr 8 17:23:43 EEST 2010

On Thu, 2010-04-08 at 05:29 -0700, Bogdan Nitu wrote:
> Salut!
>
> Intrebarea este urmatoare:  daca eu sunt la unul dintre capete (sa
> zicem COM2) am voie sa activez/dezactivez intreruperi pe portul
> celalalt (COM1) ?

<snip>

> Este ok solutia, am voie? Va rog sa imi raspundeti, ca tot ma chinui
> la problema asta de ceva vreme.

Nu ar trebui sa ajungi sa dezactivezi intreruperile unui port folosind
driverul altui port.

Intreruperile THREI ar trebui sa ti se activeze _doar_ cand ai FIFO-ul
hardware gol. Asa de repede se goleste buffer-ul incat vine o noua
intrerupere THREI? Sigur rulezi cat de rapid se poate intreruperea?

Pentru a nu veni in nestire, recomandam ca intreruperile THREI sa fie
dezactivate/reactivate la sfarsitul functiei write.

> Si o alta intrebare scurta, bufferul circular ce dimensiune trebuie sa
> aiba?

De ce ar fi relevant?