[pso] [Tema2][Linux]Problema enunt si implementare

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Thu Apr 8 16:21:56 EEST 2010

Sunt nevoit sa dezactivez THREI la fiecare iesire din handler (as vrea eu
sa dezactivez THREI dupa ce am trimes tot pe port, dar nu merge). Altfel
RDAI se genereaza intarziat.

As putea sa activez THREI numai in functia write. Daca se trimit sa zicem
200 de octeti, trimit 14 se reapeleaza write, trimit iar 14 iar se reapeleaza
write si tot asa, nu este ok. In mod normal cei 200 de octeti ar trebui trimisi
numai din intreruperi, in write sa se intre o singura data.

Bogdan.