[pso] Montare partitie pe Windows

Razvan Dobre dobre.razvan at gmail.com
Fri Apr 2 19:40:06 EEST 2010

Salut

Eu am resuit sa creez director nou in \\spook.local\student fara nici o
problema si fara vreo configuratie pe Samba (tot Win7 x64). In ceea ce
priveste CIFS, m-am uitat si nu este inclus. Nu este inclus nici un sistem
de fisere de retea. Deci de pe masina virtuala nu vei putea sa montezi
nimic.

Razvan Dobre
http://www.doraz.ro