[pso] Montare partitie pe Windows

Andrei Trandafir andreitra1987 at yahoo.com
Fri Apr 2 17:09:12 EEST 2010

Salut,

Am incercat acum sa ma joc putin cu Samba si am vazut ca /home/student de pe Ubuntu Server (din masina virtuala) este accesibil prin \\spook.local\student pe sistemul meu-gazda (Windows 7 Professional 64-bit). Problema este ca, din ce am vazut eu, este montat read-only. Am incercat un "smbmount" din masina virtuala, insa primesc mesajul ca CIFS nu este suportat de sistem. Sa inteleg ca kernel-ul nu a fost compilat cu suport pentru CIFS sau exista o ata problema pe care nu am inteles-o eu?

Multumesc si un Paste fericit :)