[pso] Retrimitere tema

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Tue May 12 14:05:50 EEST 2009

Eu am retrimis. Nu prea inteleg cum functioneaza scriptul de diff, am
modificat doar 6 caractere pe cate 3 linii dintr-un singur fisier:
2 files changed, 11 insertions(+), 10 deletions(-)

Pe de alta parte, a revenit eroarea....

Your results are available. Have a nice day!

====== job_build =======
-- (could not locate this file on the test vm) --
====== job_errors =======
VMExecutor success: returcode = 255

====== job_km =======

-- (could not locate this file on the test vm) --
====== job_penalty =======
-3.00: tema trimisă după termenul limită cu 40 zile 13 ore 59 minute 19 secunde.
 Tema a fost corectată la data 2009-05-12 13:54:41.022959

====== job_results =======
-- (could not locate this file on the test vm) --
-- (could not locate this file on the test vm) --

Daca e posibil, ar fi frumos sa-mi schimbe cineva timestampul temei la cel
initial :)

-0.25: tema trimisă după termenul limită cu 0 zile 2 ore 53 minute 26 secunde.

Sper sa nu apara alte probleme dupa ce se vor reevalua temele cu eroarea de
mai sus.

Multumesc

Octavian Voicu