[pso] Retrimitere tema

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Tue May 12 13:31:48 EEST 2009

În data de 12 mai 2009, 13:09, Aurelian Bogdan
<aurelian.bogdan at gmail.com> a scris:
> Da si eu as vrea ca in caz ca diferentele nu exista (NU EXISTA) sa nu se mai
> depuncteze. Eu personal
> am avut problema asta la tema2 pe linux cand checker-ul a picat si mi-a dat
> timeout. Site-ul nu a mai mers de atunci o perioada,
> si am tirmis din nou aceasi tema care a rulat fara probleme. Numai ca nu-mi
> convine sa pierd 0.5 doar din cauza asta!

nu e nevoie sa retrimiteti aceeasi tema! asta poate sa o faca un
asistent, trebuie doar sa cereti pe lista de disctii. oricum, poate fi
retrimisa vechea tema sau modificata data de upload, deci stati fara
griji.

--
Alexandru Moșoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com