[pso] pso Digest, Vol 37, Issue 15

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Mar 25 23:05:06 EET 2009

On Wed, 2009-03-25 at 09:37 +0200, Bercea Gabriel wrote:
<snip>
> Bottom line, nu vreau sa par "a buggy" , stiu ca windows nu e open-source :)
> dar nu am putut sa ma plang vreodata de documentatie. Nu inteleg inca
> neinteresul in facultate pentru programarea windows, sau superficialitatea
> abordarii.

Nu e vorba de superficialitate, este vorba de prioritati si relevanta.
Cat timp aveam solutia de a folosi autentificare prin SSH pentru testare
am folosit-o. Au existat incercari (esuate) de rezolvare a problemei -
pot spune ca m-am documentat referitor la problema si nu am gasit mare
branza. Oricum, multumim de solutie. O vom introduce in teste.

Razvan

P.S.: Cand dai reply, decupeaza din mesaje - ai trimis tot digest-ul
primit de tine catre toate persoanele inscrise pe lista.