[pso] [tema1]win - ssh

belea adriana belea_adriana at yahoo.com
Wed Mar 25 22:25:15 EET 2009

Am o problema la conectarea prin ssh. Pe masina gazda am win si ma conectez la masina virtuala prin Putty cu cheile care s-au dat pe site "vm_so_pso_putty".Autentificarea prin cheie reuseste, intru pe contul de Administrator, problema e ca nu-miruleaza nici un executabil prin ssh. Am incercat mai multe executabile, primadata am crezut ca nu vrea sa-mi afiseze ce printez, exista un programel de test careface un fisier, nici executabilul ala nu mi-l ruleaza.