[pso] [tema2]linux- write read

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Mar 17 10:37:52 EET 2009

On Mon, 2009-03-16 at 14:41 -0700, belea adriana wrote:
> 1. Am facut un experiment. Am bufferele din driver de dimensiunea 256.
> Citesc user_bufferul in driver_buffer in functia wrile apoi in
> intrerulere(THRAI)

Este THREI (Transmitter Hold Register Empty Interrupt)

> scriu caractere pana cand ETHR=0 sau se termina bufferul. Se transmit
> toate cele 256 de caractere si evident cand sunt receptate doar
> primele 14 sunt corecte. Intrebarea e: de ce nu se modifica ETHR la 0
> dupa 14 caractere.

Cine este ETHR? Sigur iti intra in rutina de tratare a intreruperii? De
multe ori este nevoie sa reactivezi intreruperea THREI (off si on pe
bitul asociat).

> Cand primesc RDAI fac un lucru asemanator cisesc pana cand se termina
> bufferul sau DATA READY=0. Se intampla acelasi lucru DATA READY nu
> devine 0 nici dupa 14 si nici macar dupa 256 de caractere.

Cine este DATA READY? Dar se activeaza rutina de tratare a intreruperii?
Citesti caractere? Caracterele primite sunt aceleasi cu cele transmise?