[pso] [tema2]linux- write read

belea adriana belea_adriana at yahoo.com
Mon Mar 16 23:41:46 EET 2009

1. Am facut un experiment. Am bufferele din driver de dimensiunea 256. Citesc user_bufferul in driver_buffer in functia wrile apoi in intrerulere(THRAI) scriu caractere pana cand ETHR=0 sau se termina bufferul. Se transmit toate cele 256 de caractere si evident cand sunt receptate doar primele 14 sunt corecte. Intrebarea e: de ce nu se modifica ETHR la 0 dupa 14 caractere.
Cand primesc RDAI fac un lucru asemanator cisesc pana cand se termina bufferul sau DATA READY=0. Se intampla acelasi lucru DATA READY nu devine 0 nici dupa 14 si nici macar dupa 256 de caractere.