[pso] [tema5]Windows-Octeti transferati

Dragos Tatulea dragos.tatulea at gmail.com
Wed Jun 10 23:32:20 EEST 2009

2009/6/10 ovidiu popa <ov.popa at gmail.com>

> Deci fac urmatoarele la testul de no of rules:
> - copiez din sistem buffer nr de reguli pe care le asteapta userul (care e
> tot timpu 0 din ce am observat)

Nu ar trebui sa fie 0. Cum citesti buffer-ul? Il deferentiezi sau nu?

> - adaug la information sizeof(int);

E ok.

> - daca copiez in system buffer si reguli adaug la information nr de reguli
> copiate * sizeof(fwr_t); totusi asta nu cred ca se executa niciodata

Ar trebui sa se execute.

> Folosesc in functia care adauga o regula pentru a aloca memorie
> ExAllocatePoolWithTag, NonPagedPool.

De ce nu folosesti SystemBuffer? Daca iti aloci tu memoria, e mult mai
complicat. Trebuie sa te asiguri de o gramada de chestii (vezi lab despre
device drivere windows si tipurile de transfer kernel-userspace).

-- Dragos