[pso] [tema5]Windows-Octeti transferati

ovidiu popa ov.popa at gmail.com
Wed Jun 10 23:16:17 EEST 2009

Deci fac urmatoarele la testul de no of rules:
- copiez din sistem buffer nr de reguli pe care le asteapta userul (care e
tot timpu 0 din ce am observat)
- adaug la information sizeof(int);
- daca copiez in system buffer si reguli adaug la information nr de reguli
copiate * sizeof(fwr_t); totusi asta nu cred ca se executa niciodata

Tot incercand am observat ca daca nu adaug in lista de reguli regula pe care
o copiez din userspace in testul de addrule si doar incrementez numarul de
reguli, atunci totul e ok(adica nu crapa).

Folosesc in functia care adauga o regula pentru a aloca memorie
ExAllocatePoolWithTag, NonPagedPool.

eu zic ca e ok. Gresesc? Information trebuie sa fie modificat de la 0 doar
daca scriu ceva in user space, nu?