[pso] setrlimit pe alt pid

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Fri Jul 17 00:27:55 EEST 2009

Am facut un modul de kernel care primeste ca parametru id-ul resursei,
valoarea (default infinity) si o lista de pid-uri. Face toata treaba in
_init si apoi returneaza o eroare orice ar fi.

Am folosit setpidrlimit-ul meu pe kdeinit4 pentru a seta core size la
unlimited, am dat kill la procesele kio_file care existau deja (sunt un fel
de workers care executa job-uri cum ar file thumbnails si sunt spawnati de
kdeinit4 prin fork; pentru ca le-am dat kill au fost spawnate altele cu noul
rlimit) si la urmatorul crash au aparut core dump-urile, deci functioneaza
:)

--
Octavian Voicu