[pso] netfilter si promiscuous mode

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Tue Jul 7 04:08:17 EEST 2009

2009/7/7 Bogdan Tenea <tenea.bogdan at gmail.com>

> Daca foloseam un socket, trebuia sa-mi creez un thread sau ceva care sa se
> ocupe de el. Daca as fi vrut sa folosesc SMP trebuia sa fac mai multe
> threaduri, lucru care ar fi fost destul de complicat... plus ca lucru cu
> socketuri in kernel mi se pare infernal... bine, nu ca solutia mai gasita ar
> fi mai breaza :)

Da, daca vrei sa faci doar chestii simple pe care le poti face din BH, e cea
mai buna solutie cea descrisa de tine. Practic asta fac si socketii
PF_PACKET, doar ca in plus mai e layer-ul BSD & stuff.

Cand ai de capturat pachete sau de facut chestii mai complexe, oricum iti
trebe un thread separat si atunci nu merita sa te chinui cu chestiile
delicate pe care trebuie sa le faca un packet handler.

Cosmin.