[pso] netfilter si promiscuous mode

Bogdan Tenea tenea.bogdan at gmail.com
Tue Jul 7 02:40:41 EEST 2009

Daca foloseam un socket, trebuia sa-mi creez un thread sau ceva care sa se
ocupe de el. Daca as fi vrut sa folosesc SMP trebuia sa fac mai multe
threaduri, lucru care ar fi fost destul de complicat... plus ca lucru cu
socketuri in kernel mi se pare infernal... bine, nu ca solutia mai gasita ar
fi mai breaza :)