[pso] Modificare site pso

Simona Poilinca simona.poilinca at gmail.com
Thu Feb 26 22:53:02 EET 2009

am inteles astazi la curs ca examinarea se va da in prima parte a cursului
(ocazie cu care am fost sfatuiti sa nu intarziem); tinand cont ca laboratoul
este destul de 'dens' ca sa nu suporte comprimare, pentru semigrupa cu
laboratorul de la 12-14 (care se desfasoara in eg207) o sa fie cam greu sa
ajunga la timp avand in vedere eventualele intarzieri la care se mai adauga
si drumul din eg-uri in rectorat. vreo sugestie?