[pso] Modificare site pso

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Thu Feb 26 22:13:56 EET 2009

On Thu, 2009-02-26 at 18:28 +0200, Aurelian Bogdan wrote:
> Salut!
>
> Stiu ca sunt discutii de modificare a orei de curs din cauza salii.
> Daca se ia o decizie ne anuntati si pe noi si modificati si pe site?
> Nu de alta dar ne reorganizam orarul si noi dupa curs.

S-a facut modificarea[1]. Multumim de observatie! Cursul se va tine, cel
putin temporar, joia, in intervalul 14-16, in sala AN010. Laboratorul
celei de-a doua semigrupe a 341C3 se va tine in intervalul 12-14. A fost
facuta precizarea si in cadrul paginii de anunturi[2].

Razvan

[1] http://cs.pub.ro/~pso/index.php
[2] http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Anunturi