[pso] Reguli

George Milescu george.milescu at gmail.com
Wed Feb 25 01:10:43 EET 2009

2009/2/25 Andrei Voinescu <voinescu.andrei at gmail.com>:

> Imi pare rau dar nu sunt de acord. Este acelasi sistem de cladire a
> regulilor peste reguli in care ajungem sa ne taiem venele cu lama lui Occam
> (ca la altceva n-a mai fost folosita). Sunt de acord ca sunt alte reguli,
> dar duc la un sistem mult prea similar.
> Se ajunge la situatii de genul "trebuie sa ma duc la curs pentru ca altfel
> nu mi se mai puncteaza temele".

Aici sunt doua lucruri distincte.

Primul din ele este legat de faptul ca parte din teme sunt
conditionate de punctajul obtinut la curs. Asta se traduce, din
punctul meu de vedere, conditionarea temelor de intelegerea buna a
modului in care functioneaza tehnilogiile pe care le folosesc.

Daca rezolvand temele ai reusit sa intelegi mecanismele din spatele
unei teme, atunci pentru evaluarea de la curs nu trebuie sa faci nimic
in plus. Daca, dupa ce ai facut tema, sunt lucruri pe care tot nu le
stapanesti bine, cursul te poate ajuta in acest sens. Cele doua
elemente se leaga destul de bine unele cu altele.

Al doilea lucru legat de ce ai spus tu este faptul ca evaluarea se
face pe parcursul semestrului, la fiecare curs. Este primul an in care
incercam sa facem o astfel de evaluare, si cred ca aduce avantaje fata
de un simplu examen in sesiune.

> As vrea sa-mi explici te rog termenul "cooperativa de teme"

Problema copiatului temelor este una destul de complexa si, daca vrei
sa o discutam, propun un thread separat.

--
George Milescu