[pso] Reguli

Mihai Balan mihai.balan at gmail.com
Wed Feb 25 01:01:51 EET 2009

Salut!

2009/2/25 Andrei Voinescu <voinescu.andrei at gmail.com>

> Nu cred ca sistemul de la SO2 poate fi comparat cu cel de la RL. Sunt
>

> Imi pare rau dar nu sunt de acord. Este acelasi sistem de cladire a
> regulilor peste reguli in care ajungem sa ne taiem venele cu lama lui Occam
> (ca la altceva n-a mai fost folosita). Sunt de acord ca sunt alte reguli,
> dar duc la un sistem mult prea similar.
> Se ajunge la situatii de genul "trebuie sa ma duc la curs pentru ca altfel
> nu mi se mai puncteaza temele".

Ahem, cele 5 puncte tot poţi să le iei din teme... Iar despre mersul la
curs, îmi pare tare rău, dar în 5 ani de facultate, puţine au fost cursurile
care să se ridice la acelaşi nivel de competenţă cu cursurile de SO/PSO. Şi
din păcate, la amândouă, prezenţa era taaaare slabă (măcar cei care erau la
curs erau în proporţie de 99% interesaţi de ce povestea Tavi acolo).
Discuţia despre mergem la curs/nu mergem la curs că noi suntem deştepţi
şi'nvăţăm acasă nu vreau să o reiau pentru că e prea lungă şi flame-prone.

> Schimbarea majora intre sistemul de anul trecut si cel de anul acesta
>

> As vrea sa-mi explici te rog termenul "cooperativa de teme"

Se pun 2-3 oameni într-o cameră, împreună cu un număr de litri de
cafea/ceai/cola/whatever, o temă de [P]SO şi un cont de MOSS şi rezolvă
tema. După care se trece prin MOSS şi prin filtrul gândirii până ce nu mai
seamănă deloc. Deşi în cazul ăsta se poate dezbate destul de mult despre
valoarea didactică a demersului (care poate fi totuşi ridicată), o astfel de
iniţiativă teoretic intră sub incidenţa „legislaţiei anti-copiat” *so-to-say
*.

Baftă multă,
Mihai

--
Balan Mihail-Alexandru
Faculty of Automatic Control and Computers

Blog: http://michou.is.dreaming.org/
Photoblog: http://mihaibalan.wordpress.com/