[pso] Reguli

Andrei Voinescu voinescu.andrei at gmail.com
Wed Feb 25 00:54:45 EET 2009

2009/2/25 George Milescu <george.milescu at gmail.com>

> [...]
> vroia
>
> O alegere in acest sens exista si acum. E adevarat ca este ceva mai
> limitata de punctajul de curs, insa nu intr-atat incat sa nu poti face
> o alegere.
>
> Daca doresti sa te axezi pe teme, atunci vei avea un punctaj
> suplimentar. Daca nu, atunci vei putea acumula punctaj la curs.

> zic
> orice
> din
>
> Nu cred ca sistemul de la SO2 poate fi comparat cu cel de la RL. Sunt
> seturi de reguli diferite care pleaca de la asteptari diferite.

Imi pare rau dar nu sunt de acord. Este acelasi sistem de cladire a
regulilor peste reguli in care ajungem sa ne taiem venele cu lama lui Occam
(ca la altceva n-a mai fost folosita). Sunt de acord ca sunt alte reguli,
dar duc la un sistem mult prea similar.
Se ajunge la situatii de genul "trebuie sa ma duc la curs pentru ca altfel
nu mi se mai puncteaza temele".

> Schimbarea majora intre sistemul de anul trecut si cel de anul acesta
> este data de accentul mai mare care se pune pe conceptele prezentate
> la curs. Si prin asta am vrut, pe de o parte, sa scadem tentatia de
> cod scris la repezeala, si pe de alta parte sa eliminam o parte din
> impactul pe care il are "cooperativa de teme" asupra materiei.

As vrea sa-mi explici te rog termenul "cooperativa de teme"