[pso] Linux kernel

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Mon Feb 23 14:34:04 EET 2009

2009/2/23 Alexandru Goia <webaigoia at gmail.com>:
> Buna ziua,
>
> Sunt student in anul 1 la facultatea de calculatoare si un entuziast al
> lumii UNIX / free UNIX.
> Imi doresc sa devin, in timp, un Linux kernel hacker, sau chiar programator.
> Intrebarea mea este :
> Cum si cu ce sa incep ? Stiu ca intrebarea mea poate aparea generala, dar va
> rog sa-mi dati
> raspunsuri la ea.
>
> Va multumesc,
> Alexandru Goia.

Salut,

Pentru kernel hacking trebuie sa ai o baza destul de solida de cunostinte
( C, sisteme de operare ([1]), arhitectura calculatoarelor ([2])).

Pentru inceput iti recomand sa citesti Linux Kernel Development ([3]).
De asemenea
poti sa te abonezi la kernelnewbies. ([4]).

thanks,
Daniel

[1]http://codex.cs.yale.edu/avi/os-book/os7/
[2]http://www.amazon.com/Structured-Computer-Organization-Andrew-Tanenbaum/dp/0131485210