[pso] Linux kernel

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Mon Feb 23 14:17:29 EET 2009

Imi place entuziasmul tau :).

Cu ce sa incepi depinde de ce stii deja. Daca stii C bine si ai timp/chef,
poti incepe prin a lucra la vreun proiect open source care sa iti placa. Ai
de unde alege...

Daca nu esti inca sigur de ce stii, poti sa iti aprofundezi cunostintele de
systems programming (aka SO). Ai laboratoarele publice, poti face
exercitiile, invata conceptele.

Daca vrei sa te apuci de programare de kernel, ar trebui sa incepi prin a
citi cateva carti de introducere, cum ar fi "Understanding the Linux
kernel", "Linux kernel in a Nutshell" sau "Linux Device Drivers". Le poti
gasi aici la Razvan ( http://anaconda.cs.pub.ro/~razvan/books/lin-kernel/ ).

Succes,
Cosmin.