[pso] adrese mail prezente pe site-ul pso

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Fri Feb 6 18:38:45 EET 2009

Salutare,

Tavi si cu Razvan sunt plecati, asa ca nu stiu cine are cheile regatului.

Solutia pe care o propui tu este ok, dar inevitabil la un moment dat adresa
ta va scapa de pe vreun site la spammeri. Asa ca singura solutie buna pe
care o vad eu este sa ai un provider de email care implementeaza filtre bune
de spam. Yahoo nu e dintre astia.

Cosmin.