[pso] adrese mail prezente pe site-ul pso

Dumitrascu Vasile va511e at yahoo.com
Fri Feb 6 15:41:07 EET 2009

    Buna ziua

 Ca fost student la calculatoare si la cursul de pso am schimbat ceva mailuri pe grupul de discutii de la acest curs. Dupa ceva ani de la terminarea facultatii vad ca aceste mesaje sunt cautabile si mai mult de atat, adresele de mail ale participantilor sunt afisate in plain text. De exemplu pentru aceasta adresa de mail, pornind de la pagina de search pot da peste toate mesajele postate de mine. Ceea ce este un lucru bun poate pt cei care sunt inca studenti. Totusi, cei care au terminat si care au postat pe grup, au parte de foarte mult spam in inbox din aceasta expunere directa a adreselor de mail pe internet.

  Se poate face ceva in aceasta privinta, in sensul ascunderii mailului (de genul mail at xxxxx.xxx) sau a restrictionarii accesului la aceste pagini doar celor ce au cont pe site-ul pso? Cred ca si alti colegi ce au terminat si care au adresa in plain text pe site ar fi recunoscatori pentru acest lucru.

  Multumesc pentru ajutor.

         Vasile