[pso] [tema3] citirile pe a partitia de backup se fac doar cand prima are erori?

Alexandru Mosoi brtzsnr at gmail.com
Fri May 16 14:41:44 EEST 2008

esti sigur ca aceasta e rezolvarea corecta?

nu de alta, dar daca vrei sa citesti aceeasi bucata de pe ambele harduri
trebuie sa-ti aloci memorie cel putin inca o data dimensiunea bioului cerut,
sau sa faci 'nspe citiri/scrieri suplimentare. in ambele cazuri inseamna o
degradare a performantei driverului. eu cred ca solutia corecta este sa
citesti de pe primul hard, verifici crc-ul, daca e prost citesti de pe al
doilea hard si il corectezi pe primul.

inca o intrebare, e corect sa citesc crc-urile cu read/write (;;)), sau
trebuie si pentru ele sa construiesc niste bio-uri?

Alexandru Moşoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com