[pso] [tema5]struct sk_buff

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Sat Mar 29 22:46:23 EET 2008

Interesant. Chiar i-au schimbat. Am aruncat o privire si se pare ca au
aparut si niste functii care encapsuleaza operatiile de calculat diversii
offset-i din structura. In principiu, daca headerul de retea a fost setat,
se poate folosi skb_network_header(skb) pt. a-l obtine. Pt transport, exista
skb_transport_header(skb) (atentie! pointer-ul catre header-ul tcp/udp nu
este setat decat atunci cand pachetul trece prin nivelul respectiv din
stiva). Daca faceti un netfilter hook nu va fi setat pt. ca netfilter
lucreaza la nivelul 3, inainte de transport.

In alta ordine de idei, imi pare rau pt. laboratoul de retele, nu s-a lucrat
inca la el, eu ar trebui sa ma ocup si o s-o fac de indata ce am niste timp
liber.

Cosmin.