[pso] [Tema5][Linux] Timere

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Jun 15 13:41:01 EEST 2008

On Sun, 2008-06-15 at 13:15 +0300, Laura Ionita wrote:
> Multumesc pentru raspunsuri.
>
> Stiu ca alteram stiva cumva, dar din pacate nu am gasit bug-ul. Asa ca
> am rescris codul. :-) Acum e mai bine structurat si functional.
>
> Singura problema care mi-a ramas de solutionat este cand nu mai adaug
> o regula in tabela? Fac un search in tabela de reguli doar pentru cele
> adaugate dinamic. Match-ul il realizez pentru conditia descrisa in
> cerintele temei dar se pare ca am prea multe reguli pentru ultimele 3
> teste "no of rules" :-(. Inca nu m-am prins de ce am cu o regula in
> plus.

Trebuie sa intorci numarul de reguli dinamice si cel de reguli statice
(adica ambele tipuri).

Daca ai o regula in plus inseamna ca ori adaugi o regula de doua ori ori
uiti sa scoti o regula din lista in momentul incheierii conexiunii (TCP)
sau expirarii timeout-ului de 100ms (UDP).

believed to be clean.