[pso] [Tema5][Linux] Timere

Laura Ionita laura.ionita at gmail.com
Sun Jun 15 13:15:05 EEST 2008

Multumesc pentru raspunsuri.

Stiu ca alteram stiva cumva, dar din pacate nu am gasit bug-ul. Asa ca am
rescris codul. :-) Acum e mai bine structurat si functional.

Singura problema care mi-a ramas de solutionat este cand nu mai adaug o
regula in tabela? Fac un search in tabela de reguli doar pentru cele
adaugate dinamic. Match-ul il realizez pentru conditia descrisa in cerintele
temei dar se pare ca am prea multe reguli pentru ultimele 3 teste "no of
rules" :-(. Inca nu m-am prins de ce am cu o regula in plus.

o zi frumoasa,
Laura