[pso] [PSO]tema4 - super_operations

Irina Tirdea ynuka13 at gmail.com
Tue Jun 10 02:44:10 EEST 2008

> 1. Din structura super_operations, ce functii ar trebui implementate ?

Depinde de implementarea ta, dar trebuie sa implementezi cel putin
operatiile pentru scriere/citire/stergere inode (read_inode, write_inode,
delete_inode) si operatiile put_super si stafs.

> 2. In implementarea sistemului de fisiere ptr minix, in fill_super,
> am vazut ca imaginea superblocului din memorie se completeaza cu datele de
pe disc.
> La prima montare a sistemului de fisiere, cum se face initializarea
superblocului
> avand in vedere ca pe disc nu se stie ce se afla ?

Stii ca superblocul este primul bloc de pe disc si are dimensiunea 4096
octeti. La montarea sistemului de fisiere, citesti primii 4096 de octeti si
initializezi structura superblocului din memorie.

Irina