[pso] [tema5](linux) accept(socket...

Alina Simion alina_simion2002 at yahoo.com
Sat Jun 7 20:41:48 EEST 2008

Am urmatoarea problema: cand rulez _local_checker.sh pe "outside", imi ramane blocat la acceptul din do_accept din:
test ("establish control connection", (sock = do_listen (SOCK_STREAM, cport)) > 0 && (control_socket = do_accept (sock, 0)) > 0);
Mai precis scriptul se termina si ramane procesul in background blocat la accept, l-am deblocat doar setand timeoutul in test diferit de 0, caz in care acceptul iese cu EINTR (normal).
Cateodata afiseaza: [: 18: $[0+1]: bad number

Rularea am facut-o pe doua masini virtuale.
Primele dati cand am rulat totusi a mers, a ramas in asteptare si am putut rula in masina "inside" testul. Acum vad ca nu mai trece de accept pe "outside", fara sa rulez nimic in masina "inside". Nu merge nici dand revert to snapshopul unde initial a mers, nici restartand masina. Reteaua merge, merge ping intre cele doua masini, merge ssh.

Vreo idee de la ce poate fi?