[pso] [tema5](linux) accept(socket...

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Sun Jun 8 18:09:01 EEST 2008

2008/6/8 Alina Simion <alina_simion2002 at yahoo.com>:

> Am rulat pe doua masini virtuale, amandoua avand linux. Una facuta de mine,
> Bridged si cealalta fiind masina de pso care default era pe NAT.

Exista functia clone in VMWare. Cu clone poti clona o masina virtuala
(duh!), ceea ce creeaza noi fisiere descriptor si nu ocupa spatiu prea mult
in plus. Asa am testat eu intr-o prima faza tema 5 atunci cand am facut-o
:). Apoi am descoperit ca poti rula testul de outside pe masina gazda (care
probabil e windows) si testul de inside in masina virtuala. Sunt
compatibile.

Cosmin.