[pso] [tema5](linux) accept(socket...

Alina Simion alina_simion2002 at yahoo.com
Sun Jun 8 17:58:28 EEST 2008

Am rulat pe doua masini virtuale, amandoua avand linux. Una facuta de mine, Bridged si cealalta fiind masina de pso care default era pe NAT.
Am rulat pe masina mea, testul pentru host, apoi pe cea de pso testul pentru masina inside, rezultatele fiind de forma bad file descriptor.
Motivul: cele doua statii erau in retele diferite si nu se vedeau, deci testul din masina host ramanea blocat la accept.

Trecand si masina de pso pe bridged (cu modificarile de rigoare la ipuri), s-a rezolvat problema asta, deci mergea ping, ssh...
Ruland testul din nou pe masina host, ramanea tot blocat la accept, ceea ce , e normal din moment ce nu rulasem testul si pe masina inside ca sa faca connect sa-l deblocheze...
Sper ca e clar cat de cascata sunt :)