[pso] Windows restart care ma chinuie. Am minidumps si kernel memory dumps. Am nevoie de ajutor de la cineva care poate analiza acestea.

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Wed Dec 10 03:24:14 EET 2008

2008/12/10 Liviu I <livcalculatoristul at gmail.com>:
> P.S.: stiu ca ar fi simplu de spus "du memoria la testat"

Comportamente similare am avut și eu cu două plăci de memorie. Găsisem
și eu vreo două moduri de a replica problema. Am rulat memtest, a
picat unu sau mai multe teste, am plecat la service, le-am zis care
teste crapă, au rulat testele alea, au văzut că plăcile au probleme și
mi le-au schimbat.

Deși știu că exact răspunsul ăsta nu-l doreai, ar fi bine să-ți
testezi tu memoria întâi și dup-aia să ceri ajutorul aici. Din câte
știu toate LiveCD-urile de Ubuntu vin cu memtest. Ar fi bine să-l lași
să ruleze până se plictisește (eu l-am rulat pe un sistem vechi vreo
două ore până a dat de probleme); dacă memtest spune că memoria nu are
nimic revino cu un post și mai vedem :)

> dar daca nu e de
> la memorie ci de la ceva "treburi interne" care au aparut acum cu noua
> marime de memorie, poate chiar drivere etc.

N-ai spus că ai reinstalat sistemul? Driverele nu știu că la un moment
dat sistemul avea doar 256 RAM și e foarte puțin probabil să fie
drivere care să nu ruleze dacă sistemul are 1GB de RAM (dacă era ceva
de genul ăsta ~ sigur cineva până acum raporta problema).

--
 .
..: Lucian