[pso] problema tema 5 linux

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Mon Apr 14 00:57:42 EEST 2008

Salut.

A existat o problema cu testarea temei 5 de linux pentru cei care au
trimis-o vineri. Din cauza unor modificari la tema 3, masina virtuala
folosita in testare a ramas intr-o stare inconsistenta (mai exact cu o tema
5 in snapshot), ceea ce a dus la ignorarea temelor 5 testate dupa, mai
precis tema testata de fapt in cazul fiecarui upload de vineri fiind cea
ramasa in snapshot.

Efectul net este ca urmatorilor studenti le-a fost necesara retestarea
temelor:

Bradut Razvan Nistoroaia
Cristian Mihai Lazea
Matei Valeanu
Mugurel Dorel Vasilica Vasile
Nicoleta Magdalen Stoica

Dupa retestare, la 3 dintre voi (Razvan, Matei si Mugurel) nu li se compila
tema, se pare ca nu ati testat-o local deloc. Am umblat eu si Tavi prin
surse si v-am corectat erorile si am retestat yet again. De data asta tema
lui Matei a mers cat de cat, celelalte 2 din pacate crapa.

Ne cerem scuze pentru incident. Pentru a remedia situatia produsa, am
hotarat sa va acordam ziua de maine (luni) in locul zilei de vineri pentru a
va permite corectarea si retrimitea temelor. Acest lucru este valabil doar
pentru cei 5 mai sus mentionati. Deadline-ul este luni ora 24:00, moment in
care ma voi uita peste ele din nou.

Cosmin.