[pso] [Tema2] [Win] driver-ul ramane activ

Cristian Gratie cgratie at yahoo.com
Sat Apr 12 13:43:17 EEST 2008

Nu imi dau seama de ce, dar pierd controlul asupra driver-ului. Mai precis, driver-ul ramane activ si dupa terminarea programului de test. Daca incerc sa ii dau Stop din OSR, imi spune "The service cannot accept control messages at this time", iar daca ii dau Unregister zice "The specified service has been marked for deletion".

Ce pot sa constat din print-urile care se afiseza in cod este ca nu se dezactiveaza intreruperile. Intrebarea mea este: in ce conditii poate un driver sa se incapataneze sa ramana activ chiar si dupa ce se executa DriverUnload? Mai ales ca testul nu da failed la driver unload...

http://mail.yahoo.com

believed to be clean.