[pso] Nelamuriri Tema1

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sat Apr 5 13:00:33 EEST 2008

On Sat, 2008-04-05 at 00:06 +0300, Flucus Andrei wrote:
>         Reformulez intrebarea incorecta din mesajul initial:
>
> Un student de anu' 5(mai bine zis eu :)mai poate trimite teme dupa
> data de 11 aprilie in cazul in care  nu promoveaza examenul  din 16/17
> aprilie din cauza faptului ca nu am apucat sa trimit suficiente teme
> de casa sau trebuie sa asptepte pana la inceputul lui iulie ca sa
> poata uploada temele si sa se prezinte la sesiunea de restante din
> toamna. Ideea era ca daca nu reusesc sa promovez examenul in sesiunea
> speciala din aprilie ,poate reusesc sa promovez examenul in iunie prin
> [...]

Da, de trimis mai poti trimite teme. Dar, in mod normal, nu poti promova
examenul in sesiunea din iunie. Legal, din cate stiu eu, daca nu
promovezi examenul in aprilie, examenul de diploma il vei putea da abia
la anul (parca exista o sesiune speciala in ianuarie). Nu bag mana in
foc, insa eu asa stiu ca spune regulamentul.

believed to be clean.