[pso] Nelamuriri Tema1

Flucus Andrei andrei.flucus at gmail.com
Sat Apr 5 00:06:24 EEST 2008

> Reformulez intrebarea incorecta din mesajul initial:

Un student de anu' 5(mai bine zis eu :)mai poate trimite teme dupa data de
11 aprilie in cazul in care  nu promoveaza examenul  din 16/17 aprilie din
cauza faptului ca nu am apucat sa trimit suficiente teme de casa sau trebuie
sa asptepte pana la inceputul lui iulie ca sa poata uploada temele si sa se
prezinte la sesiunea de restante din toamna. Ideea era ca daca nu reusesc sa
promovez examenul in sesiunea speciala din aprilie ,poate reusesc sa
promovez examenul in iunie prin trimitere de noi teme in intervalul 17
aprilie - 1 iunie (sau cand se termina oficial perioada de trimis teme).

Multumesc mult,
Andrei