[pso] truncate

Ghervase Gabriel ghervase.gabriel at gmail.com
Wed May 16 12:04:08 EEST 2007

Cred ca mi-am dat seama care e problema.
Nu stiu ce marime trebuie sa setez fisierului.Ma gandeam ca se seteaza
automat cand fac un echo de exemplu.Dar nu se seteaza.
De exemplu, daca in metoda create fac inode->i_size=30, ramane 30 indiferent
de ce scriu in el

Cum pot sa aflu in create ce dimensiune trebuie sa setez pentru fisier?
Sau eventual daca se seteaza in alta parte.

Multumesc.