[pso] truncate

Ghervase Gabriel ghervase.gabriel at gmail.com
Wed May 16 02:43:12 EEST 2007

Da, se afiseaza printk-ul; Deci in functie e 0.
Daca afisez dimensiunea cu stat sau cu ls -l, se afiseaza corect.
Nu lucrez cu mark_buffer_dirty.De fapt nu modific eu inode->i_size.Din cate
am inteles din laborator si din minix,
valoarea asta e deja setata la noua dimensiune a fisierului cand se intra in
functie.Sper ca am inteles bine.